KAMPAANIA



CP327-DLH täiskeevis

CP327-DLH täiskeevis

  • Täismass (kg): 750
  • Kandevõime (kg): 393
  • Kasti pikkus (m): 3.27
  • Kasti laius (m): 1.5
  • Raam: Keevis
  • Pidurid: EI
  • Sild: 2 x lehtvedru
Vaata haagist
CS300-LH

CS300-LH

  • Täismass (kg): 750
  • Kandevõime (kg): 503
  • Kasti pikkus (m): 3
  • Kasti laius (m): 1.5
  • Raam: Poltliides
  • Pidurid: EI
  • Sild: lehtvedru
Vaata haagist
CS300-LH plastkaanega

CS300-LH plastkaanega

  • Täismass (kg): 750
  • Kandevõime (kg): 503
  • Kasti pikkus (m): 3
  • Kasti laius (m): 1.5
  • Raam: Poltliides
  • Pidurid: EI
  • Sild: lehtvedru
Vaata haagist
BE600-L (BS450-L)

BE600-L (BS450-L)

  • Täismass (kg): 600
  • Kandevõime (kg): 456
  • Pidurid: EI
  • Sild: lehtvedru
  • Max paadi pikkus (m): 4.5
Vaata haagist

UUDISED

Tiki toodab kümneid erinevaid haagiseid. Siin on ülevaade viimastest arengutest meie tootmises.

Tiki haagised Maamessil

Tiki haagised Maamessil

27.03.2018

Oleme Tiki haagistega taas väljas 19.-21.aprillil toimuval Maamessil. Leiate meid Alexela ühisboksist (VP357).

Loe edasi »
Tiki Treiler on Eesti tudengivormelite ametlik koostööpartner

Tiki Treiler on Eesti tudengivormelite ametlik koostööpartner

27.03.2018

Tiki toetatud Formula Student Team Tallinna eelmise hooaja edukas iludus FEST17 on vaatamiseks üles seatud industriaalhõngulises Kultuurikatlas.

Loe edasi »
Õige motosõber omab ka haagist

Õige motosõber omab ka haagist

29.03.2017

Saabunud kevadilmad on tänavatele toonud kaherattalised ning hooaja ametliku avamiseni palju pole enam jäänud.

Loe edasi »

Üks olulisemaid faktoreid haagise vastupidavuse hindamisel on haagise raam. Raami projekteerimine saab alguse inseneride 3D CAD joonestamisest. Tiki haagiste alusraam ja küljepoortide elemendid on laserlõigatud torudest üheks tervikuks kokku keevitatud ning seejärel tervikuna kuumtsingitud. Selline lähenemine tagab maksimaalse elastsuse ja korrosioonikindluse. Juuresoleval pildid on näha alusraam koos risttaladega ja
nende külge liidetud poortide raamid. Moodustuv sõrestikkonstruktsioon ei lase raamil koormuse all läbi painduda.